OPEL ZAFIRA TOURER.
TE MBESHTJELLE ME SIGURI.
Opel ka vendosur gjithnje standarde ne sigur dhe Opel Zafira Tourer sigurisht nuk ban perjashtim. Nga fillimet ne projektim e deri ne produktin final ne rruge, çdo element i sigurise aktive ose pasive eshte i optimizuar.
E strukturuar per siguri
Si çdo makine opel edhe zafira tourer bazohet ne strukturen e sofistikuar e cila perthith dhe shperndan çdo impakt dhe ju mbron nga çdo nderhyrje ose deformim te kabines se sigurise se pasagjerit. Kjo eshte baza perfekte per çdo element te sigurise pasive si pjesa ballore, anesore dhe sistemi i jatekeve me ajer, plus sistemet e sigurise aktive te cilat vendosin Opel Zafira Tourer ne krye kur behet fjale per sigurine tuaj, te pasagjereve tuaj dhe zoterimeve tuaja.
Shiko me mire rrugen tende
Opsioni HBA i Opel Zafira Tourer rrit ndjeshem komfortin dhe sigurine ne drejtimin e makines gjate nates. Sistemi perdor kameren perkatese ose Opel Eye, per te ndryshuar automatikisht nga ndriçim i ulet ne ndriçim te forte sipas rastit.
Ndriçim ballor i adaptueshem i permiresuar
Pervec 9 sistemeve te ndriçimit te provuara te sistemit Opel NBA, sistemi i ndriçimit te zafira tourer gjithashtu ka edhe sistemin Intelligent Light Ranging. Ky sistem perdor karakteristikat e dritave bi-xenon te shtoje shtrirjen nga 100 m ndriçim deri ne afersisht 350 m, pa bezdisur shoferet perpara jush ose qe vijne perkundrejt jush.
ILR gjithashtu ka funksionin Vleresim i topografise duke njohur kodrat ose rrepirat nga ndryshimi i dritave te prapme te makines perpara jush dhe te rregulloje ndriçimin automatikisht sipas nevojave per te siguruar ndriçim optimal. Sa me shpejt te verehet nje rrezik I mundshem aq me shpejt mund te manovrohet per ta evituar. NBA rrit komfortin dhe sigurine ne drejtimin e makines.
Opel Eye: nje asistent i talentuar
Opel Eye eshte sistemi i kamerave i Opel zafira tourer me 4 funksione: lexon dhe ruan ne memorje limitin e shpejtesise ose ndalim parakalim dhe i shfaq ato ne ekran. Sistemi gjithashtu lajmeron shoferin ne rast se ai del nga korsia e tij, tregon distancen me makinen perpara dhe lajmeron ne rast rreziku per aksident.
Asistenti i tabelave te trafikut i Opel zafira tourer mban te informuar shoferin ne lidhje me kufizimet e trafikut dhe e lajmeron ate ne rast se keto kufizime jane akoma te vlefshme. Kamera njeh tabelat per kufizim shpejtesie ose ndalim parakalimi, menjehere i shfaq ne ekran dhe gjithashtu njofton kur perfundon kufizimi.
Kamera njeh ndarjet e korsive per te sinjalizuar ne rast se shoferi del nga korsia e tij, sinjalizim qe fillon menjehere ne rast se ka dalje nga korsia pa ndezur sinjalin me pare. Sinjali audio dhe pamja ne ekran njoftojne shoferin per levizjen e gabuar.
Sinjalizuesi i anes se verber
Nje sinjalizue shume i dobishem sidomos ne rastet e levizjes ne autostrada, sinjalizuesi i anes se verber. Sinjalizuesit anesor te vendosur ne makine, lajmerojne shoferin ne rast se eshte duke u afruar nje makine kur jeni duke ndaluar. Ne varesi te anes prej nga vjen makina pas jush, ndizen drita LED ne pasqyren qendrore.
Kontroll automatik i shpejtesise se drejtimit
Nderkohe qe kontrolli I drejtimit eshte funksion praktik per trafikun fluid ne autostrada etj, avantazhi i perdorimit te funksionit te kontrollit te shpejtesise eshte se mund te perdoret edhe ne levizjen brenda qytetit dhe ne trafik te renduar, ku detyrohet mjeti te levize brenda nje shpejtesie te caktuar. Ky funksion lejon shoferin te vendose nje maksimum shpejtesie duke filluar nga 25 km/ore.
Ky funskion lejon drejtuesin ece Brenda limiteve te caktuar psh 30 km/ore per qendra urbane.
Kontroll i drejtimit te makinese (ACC) dhe sinjalizuesi I perplasjes (FCA)
Kontrolli I drejtimit te makines tek opel zafira tourer perdor nje sensor I cili mat distancen e makines perpara tuajes dhe te ruani distancen duke rregulluar automatikisht edhe shpejtesine. Sinjalizuesi I perplasjes aktivizohet kur shpejtesia eshte me e larte se shpejtesia e levizjes ne kembe dhe sinjalizimi audio dhe vizual lajmerojne shoferin kur jane shume afer mjetit tjeter.
Collision Imminent Braking eshte nje tjeter opsion I cili sherben per te ulur impaktin e nje frenimi te menjehershem dhe te pergatise sistemin e frenimit te jete me efektiv kur perdoret nga shoferi.