loading

DREJTOHET AQ MIRE SA EDHE DUKET.

Pamje terheqese qe bie ne sy menjehere, e kombinuarkjo me dinamiken e drejtimit si dhe me motoret perfekt te saj, e bejne Opel Cascadan nje fitues ne kohe afatgjate.

Rigjiditet superior, dinamike mbreselenese

Pamja e hijshme meriton dinamiken me te rafinuar gjate drejtimit. Sipas inxhinierise se zbatuar ne projektimin e shasise,tek Opel Cascada ajo perfshin aksin e perparme HiPerStrut dhe Amortizatoret e diferencialit te pasem. Ajo gjithashtu ka nje rezistence shume te larte te kabine/shasise ndaj perdredhjes, qe maksimizon potencialin e jashtezakonshem te ketij amortizimi te avancuar.

Kjo rezistence ne perdredhje eshte aritur me anen e elementeve te vendosur kryq ne pjesen e poshtme te mjetit si dhe me korniza te perparme tubolare me rezistence te larte. Keto se bashku me rigjiditetin special strukturor, sigurojne bazat e nje drejtimi preciz, udhetim te qete dhe manovrim spektakolar.

Rigjiditeti i pergjithshem sebashku me amortizimin ballor HiPerStrut perben gjithashtu nje factor madhor ne sigurimin e nje udhetimi komod dhe ne minimizimin e zhurmave, vibrimeve dhe vrazhdesise. Nje tjeter avantazh eshte se mundeson levizjen me rrota 50.8 cm pa modifikim. Ne amortizimin e pasem,diferenciali siguron nje ndjekje optimale dhe te sakte. Duke shtuar Opel FlexRide dhe 3 opsionet individuale te suspensionit do te thote se ju mund te zgjidhni ekzaktesisht se si ju doni te ngisni makinen, kudo dhe kurdo.

Drejtim i qete, xhiro te pafundme

Natyrisht qe me nje pamje te bukur qe nuk njeh kohe Opel Cascada meriton nje performance shume te larte. Gama e motorreve me nafte eshte 1.6 Turbo ECOTEC® injeksion direkt me 125 kW (170 hp) dhe 1.6 Turbo ECOTEC® injeksion direkt me 147 kW (200 hp), ted y modele te gjenerates se re te motorreve te Opelit. Dizajni I avancuar, metalurgjia dhe teknologjia qe perfshin boshte te balancuara ne menyre harmonike me rrotullim te dyfisht, jane kombinuar per te siguruar fuqi dhe ekonomizim.

Gjate zhvillimit te kesaj gjenerate te re motorresh, inxhinieret e Opelit kane perdorur teknika te reja ne performance qe mundesojne presion te brendshem deri ne 135 bar. Kjo mundeson standarte te shkelqyera ne ngjeshje duke sjelle nje eficense shume te larte. Kur kjo kombinohet me injeksionet direkte te avancuara, teknologjia turbo me reagim te shpejte dhe gjendja e menaxhimit te motorrit , rezultati eshte nje motorr qe percakton standarte ne performancat me reagime njaft te ndjeshme.

Per fansat e motorreve me nafte me performance akoma me te larte mundesohet gjithashtu motorri I jashtezakonshem 2.0 BiTurbo CDTI. Ketu teknologjia e rafinuar, Turbo e dyfishte e kombinuar me teknologjine e avancuar me deri ne 8 injektore per cikel dhe deri ne 2000 bar ndihmon ne shperndarjen e nje cifti rrotullimi 400 Nm, bashke me 143 kW (195 hp).

Game e gjere motorresh

Alternativat qe i pershtaten Opel Cascades perfshijne njehereshi motorr nafte dhe benzine. Per shembull modeli i rafinuar dhe i reduktuar 1.4 Turbo ECOTEC® me 88 kW (120 hp) dhe 200 Nm cift rrotullimesh ofron nje performance te shkelqyer. Mundesohet gjithashtu nje tjeter 1.4 Turbo ECOTEC® qe gjeneron 103 kW (140 hp) dhe deri ne 220 Nm cift rrotullimesh ose nje 2.0 CDTI ECOTEC® me nafte, 121 kW (165 hp) and 350 Nm cift rrotullimesh.

Transmisioni automatik me 6 shpejtesi ka nje reagim te shpejte dhe te larte. Ka me pak pjese te levizshme se sa modelet paraardhese, duke reduktuar nderlikueshmerine dhe duke rritur performance. Rezultati eshte nje transmission qe jo vetem sjell kenaqesine e nje transmisioni manual, por qe ne menyre inteligjente I pershtatet stileve individuale gjate ngarjes se makines duke sjelle nderrime te rehatshme marshes ne cdo rast.

Te gjithe motorret dhe mundesite e llojeve te transmisioneve per Opel Cascada jane te perzgjedhur me kujdes per tu pershtatur m evecorite dhe stilin duke siguruar ne cdo rast ekonomizim optimal. Ne vazhdim sistemi Ndizu/Ndalo dhe ecoFLEX sigurojne nje ekonomizim miqesor.

1: Konsumi l/100 km: Urban 9,4–6,3, Ekstra-urban 5,9–4,6, I kombinuar 7,2–5,2;Emetimi i CO2 g/km: I kombinuar 169–138.

According to regulation R (EC) No. 715/2007 (in the version respectively applicable).

Shko në krye